Co mnie wkurwia

Nosz k*rwa

K*rwa mać.

Tym humorystycznym akcentem chciałbym zacząć pierwszą notkę mojego zaje*istego bloga.

Kilka słów na mój temat. Jestem inteligentnym, przystojnym brunetem, lecz w dzisiejszych czasach pewne rzeczy zaczynają wk*rwiać nawet mnie. Jestem na ogół spokojną osobą, ale trafia mnie szlag na widok pewnych ludzi.

1. Ludzie typu – ,,Wku*wia mnie…”

Zaraz powiecie „Hipokryta!”. Ale jak już pisałem wcześniej jestem spokojną osobą, więc mam prawo powiedzieć co mnie w*urwia, a ty i tak musisz to czytać, bo czytanie to odruch bezwarunkowy.

Czy kiedykolwiek nie wk*rwił was ktoś, kto co parę minut mówi jak to wielce coś go wku*wia? Wielce obrażony, że ktoś ma jakąśtam opinię. No i co z tego? Każdy ma prawo do swoich opinii, a jak cię to wk*rwia to sorry, ale nie nadajesz się. Kropka.

2. Ludzie typu – ,,Musisz to zrobić…”

Po pierwsze, w życiu muszę tylko umrzeć, ewentualnie zasadzić drzewko, zbudować dom i spłodzić syna. Reszta zależy ode mnie. Wolność, bracie…

3. Ludzie typu – dupoliz

Naprawdę muszę komentować?

4. Ludzie typu – szef

Oooo, tacy są najbardziej wk*rwiający. Rozkazują ci, jakbyś był niewolnikiem w starożytnym Egipcie. Jeśli miałeś kiedyś z takim do czynienia to wiesz, że jest miły tylko jak coś chce, niby zawsze możesz polegać ale jak przychodzi co do czego to zachachmęci, pomiesza i oczywiście zawsze jest bez winy. Masz ochotę mu wpie*dolić, ale ma takie “plecy”, że skończyłbyś na społecznym marginesie. Co wk*rwia mnie jeszcze bardziej, bo nikt nie będzie mi mówił co muszę, nie macie tak czasem?

5. Ludzie typu – dodatek do szefa

Zazwyczaj dupolizy. Przymilają się szefowi, mówią mu jaki jest wspaniały, ale sądzą o nim zazwyczaj to samo co ja.

6. Ludzie typu – powiem ci to w twarz – wysyłając meila

Oczywiście nie musi być to meil, może być gg, facebook. Chodzi o to, że są kozakami dopiero w meilu, nie powiedzą ci w twarz tylko wyślą meila, jakie to wk*rwiające. I se potem myśli że jest kozak (wybaczcie kolokwializmy).

7.

Chcę dodać, że instrukcje obsługi, mycie zębów, spanie i żarówki energooszczędne są dla frajerów. Lecz, żeby nie psuć wam humoru daję wam cycki 😀

 

unable

Ten wpis został opublikowany w kategorii unable i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Co mnie wkurwia

  1. Mariusz pisze:

    Sesxi zdjecia 😀

Skomentuj

