Pasja

Zacznijmy pozytywnie.

Czy kiedykolwiek czułeś dreszczyk, tą nutkę żądzy, strach ale jednocześnie podniecenie, ekscytację zmieszaną z niezmierzoną chęcią spróbowania tego, tak, właśnie tego, co kryje się i czeka aż my, wy, ty to zrobicie, i w końcu stanie się ta rzecz na którą tak długo czekasz i skończy się to zdanie? Są różni ludzie, są różne pasje. Hollypoooooooospeq trenuje swoją zdolność myślenia z prędkością 100Tmyśli na ms a ja spędzam swoje chwile na bitach 😀 (no raz można sobie pozwolić na minkę).

Tak… to jest to… Gdy odpalam program, ustawiam stopę, hi-hat, werbel, talerze, linię midi, dogrywam instrumenty, ustawiam wszystkie samplę, chcę zapisać i program się zawiesza, a ja tracę całą melodię nad którą siedziałem godzinę. Muzyka to moja pasja. Kiedy to robię, wszystko inne mnie drażni, jestem w „nadświetlnej”, jestem na jednym torze i dążę do celu, jak wielu, ustawiam pitch jak na helu, i mam dwa bilety i legitymację w portfelu. Taki mały freestyle na dziś (czyt. fre-sty-le). Jeśli znasz to uczucie to znaczy, że też masz pasję, a to znaczy,  że szukałeś, a to znaczy, że nie jesteś kolejnym człowiekiem, który siada przed komputerem , żeby zabić czas, a to z kolei znaczy, że jesteś człowiekiem, który nie siada przed komputerem, żeby zabić czas, a logika to najbardziej nielogiczny dział matematyki (by nauczyciel matematyki).

Reasumując, pasjonuj się! Rób to co lubisz, a Bóg cię zbawi, ponieważ jeśli choć odrobinę się starasz, to znaczy, że jesteś wartościową puzzlą tworzącą ten świat. To co robisz to to czym jesteś.

POZpeaDROce

unable (chyba zmienię ksywkę na B9 czyt. binajn)

Ten wpis został opublikowany w kategorii unable i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

